FOTOBOOKI czyli księgi tajnych kodów w inny wymiar Photomatrixa.

Wszystkie opisy, komentarze oraz streszczenia książek są mojego autorstwa. Zabrania się ich kopiowania i publikowania bez mojego osobistego pozwolenia. To samo tyczy się moich zdjęć z wyłączeniem zdjęć książek, które są zapożyczone z internetu.

niedziela, 1 kwietnia 2012

RING - MAKROFOTOGRAFIA


 Książki o fotografii to głównie trzy wydawnictwa Helion, Galaktyka, G+J RBA poza tymi wydawnictwami kilka książek wydały też:
Zoner, Fabryka słów, Promise, Elew, Znak, ABE Dom Wyd, DFV, PWN, Arkady, Ars Polonia, RM-Warszawa, WAiF, WNT, Wiedza i życie, Wydawnictwo Kluszczyński, Universitas, Mikom W-wa, Ringier Axel Springer Polska, Alter, Multico Oficyna Wyd., Buchmann i inne.


Długo zastanawiałem się wg jakiego klucza zacząć opisywać książki, które mam, miałem, pożyczyłem lub studiowałem w czytelniach bibliotek. Doszedłem do wniosku, że najlepszym pomysłem będzie łączenie je w bloki tematyczne ( np. makrofotografia, portret, krajobrazy, HDR itp.) .


Na pierwszy ogień książki na temat makrofotografii.
Ring o makro czas zacząć!!!

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię robić makro. Szczególnie motyli :) Dlatego z niecierpliwością będę czekała na więcej informacji o książkach o tej tematyce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz, będę po kolei opisywał książki o makro zamieszczone po prawej. Może moje odczucia po ich przeczytaniu na coś się przydają :-) na razie pierwsze trzy...

    OdpowiedzUsuń