FOTOBOOKI czyli księgi tajnych kodów w inny wymiar Photomatrixa.

Wszystkie opisy, komentarze oraz streszczenia książek są mojego autorstwa. Zabrania się ich kopiowania i publikowania bez mojego osobistego pozwolenia. To samo tyczy się moich zdjęć z wyłączeniem zdjęć książek, które są zapożyczone z internetu.

czwartek, 19 kwietnia 2012

Dziś zaczynam drugi przegląd książek tematycznych pod hasłem Ring 2- Ekspozycja. Na rynku jest dużo pozycji zahaczających o tą tematykę. Ja przeanalizuję książki opisujące tylko i wyłącznie tematykę ekspozycję. Będą to cztery książki, które miałem okazję czytać. Są to:

Peterson Bryan -
Ekspozycja bez tajemnic
Nightingale David  -
Ekstremalna ekspozycja
Wignall Jeff  -
Freeman Michael  -

Zrozumienie tego tematu pomoże nam przejść od foto pstrykania do fotografii ambitniejszej, dzięki zastosowaniu kilku reguł i tricków. Zachęcam do zaglądania na stronę, postaram się jak najszybciej opublikować pierwszą moją recenzję w tym pojedynku.  Będzie nią książka „Ekspozycja - warsztaty fotograficzne”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz