FOTOBOOKI czyli księgi tajnych kodów w inny wymiar Photomatrixa.

Wszystkie opisy, komentarze oraz streszczenia książek są mojego autorstwa. Zabrania się ich kopiowania i publikowania bez mojego osobistego pozwolenia. To samo tyczy się moich zdjęć z wyłączeniem zdjęć książek, które są zapożyczone z internetu.

niedziela, 20 maja 2012

Podsumowanie ringu 2 ekspozycja

Cztery przytoczone przeze mnie książki nie są jedynymi z tej tematyki na rynku księgarskim (jest ich znacznie więcej). Wydaje mi się, że są to najgodniejsi przedstawiciele gatunku, chociaż do najnowszych tytułów nie miałem dostępu (jeśli coś mi wpadnie w ręce to dopiszę).

Mój ranking wyglądałby tak:
1. Idealna ekspozycja
2. Ekspozycja - warsztaty fotograficzne
3. Ekspozycja bez tajemnic
4. Ekstremalna ekspozycja


 Pierwsze miejsce książka M. Freemana za najbardziej wyczerpującą i ciekawą treść, drugie miejsce  Jeff Wignall  dobry podręcznik do sięgnięcia w razie niepewności przy robieniu zdjęć, trzecie miejsce Bryan Peterson za bardzo ciekawą książkę do przeczytania od deski do deski z powrotami do niej jest później różnie, ostatnie miejsce książka David Nightingale odstająca od innych z uwagi na podjęcie innego nurtu  niż typowy podręcznik, ale nie wystarczająco w tym kierunku rozwinięta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz