FOTOBOOKI czyli księgi tajnych kodów w inny wymiar Photomatrixa.

Wszystkie opisy, komentarze oraz streszczenia książek są mojego autorstwa. Zabrania się ich kopiowania i publikowania bez mojego osobistego pozwolenia. To samo tyczy się moich zdjęć z wyłączeniem zdjęć książek, które są zapożyczone z internetu.

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

"KONKURSOWA MAJÓWKA"

Zapraszam na "KONKURSOWĄ MAJÓWKĘ",
 gdzie do wygrania dwie nowości Wydawnictwa Helion



Regulamin konkursu „KONKURSOWA MAJÓWKA”:

Organizatorem powyższego konkursu są  „FOTOBOOKI czyli Photomatrix”   
wraz z Wydawnictwem Helion.

Konkurs będzie trwał od dnia 01 maja do dnia 31maja.

Wyniki zostaną ogłoszone dnia następnego, czyli  1 czerwca. Wtedy też do trzech dni roboczych zostaną wysłane nagrody do zwycięzców.

Sponsorem nagrody, czyli jednego egzemplarza książki   
 i  jednego egzemplarza książki   
 jest  Wydawnictwo Helion.

Aby mieć szansę wygrania jednej z nagród, należy zgłosić się w komentarzu.
W związku z małym zainteresowaniem,  zmieniona jest formuła konkursu, wystarczy tylko zgłosić się do mnie e-mailem. Wśród osób, które zgłoszą się, te najbliżej mojej szczęśliwej koniunktury planet wygrają :-)

(i napisać w kilku słowach:*jaką książkę o fotografii chcielibyście przeczytać,  a jeszcze jej nie wydano
oraz**jaką recenzję książki fotograficznej najchętniej przeczytalibyście u mnie na blogu)  nieaktualne
 Zwycięzcą zostanie osoba, której komentarz najbardziej mi się spodoba i będzie najbardziej oryginalny.   nieaktualne 
 Jeśli jednak ktoś nawiąże do pierwotnej formuły konkursu, będą mieli pierwszeństwo nad osoby którym sprzyjają gwiazdy.
 
W zabawie wziąć udział mogą też osoby nie posiadające bloga, 
które koniecznie muszą podać swój adres e-mail.

Weź udział w konkursie, to może dla ciebie będzie szczęśliwy dzień dziecka.





1 komentarz:

  1. Nie mogę znaleźć Twojego adresu @, więc piszę w komentarzu tutaj. Szczerze to w dziedzinie fotografii zaczynam dopiero się rozeznawać. Odkąd dwa lata temu zakupiłam lustrzankę, to zaczęłam coraz bardziej zgłębiać arkana wiedzy fotograficznej. Odkrycie możliwości tego aparatu zainspirowało mnie do tego. Ach ta głębia ostrości itd. :) Zaczynam powolutku gromadzić literaturę specjalistyczną z tego tematu, albumową oraz techniczną. Mam jeszcze perełkę, którą dostałam od taty, który lata temu sam pochłonął bakcyla fotografii i nawet sam wywoływał zdjęcia w domu na własne potrzeby. Tytuł tej książki to "Fotografia w praktyce amatorskiej" Zbigniewa Pękosławskiego. Ciekawie czyta się ten tytuł, choć w dużej mierze jest archaiczny z wielu powodów, ale książka ma "to coś". Dzisiaj jest ogrom pozycji książkowych z tej dziedziny. Ogromną większość tytułów, które recenzujesz chciałabym przeczytać, bo to cenne tytuły.

    Natomiast chciałabym przeczytać jakąś książkę o fotografii, która:
    - musiałaby być dobrze wydana czyli na pewno dobrej jakości papier i zdjęcia w środku oraz mieć twardą okładkę ze względów praktycznych,
    - być grubaśnym tomiskiem, bo kocham takie cegły książkowe,
    - powinna traktować o fotografii począwszy od jej początków po współczesność, zawierać sylwetki słynnych fotografów i mieć opublikowane ich słynne prace, dzięki czemu możnaby poznać fotografię od podszewki i porównać style pracy i dokonania różnych słynnych fotografów, poznać różne przełomy w fotografii, zmiany na przestrzeni wieków.

    Wiem że taka książka musiałaby być wielka, ale jak dla mnie mogłaby być w kilku tomach, byłabym przeszczęśliwa mogąc mieć taki tytuł w domu i móc przeglądać fotografie.

    OdpowiedzUsuń